DYREKTOR CENTRUM OBSŁUGI EDUKACJI W MICHAŁOWICACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH
(NR REF. 1/2023)
Data ogłoszenia: 2023-08-01
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Status naboru: W toku
Wymagania niezbędne (formalne):
Osoba ubiegająca się o stanowisko winna spełniać niezbędne wymagania, konieczne do podjęcia pracy na tym stanowisku:
- posiadać obywatelstwo polskie,
- mieć pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie co najmniej średnie
- nie być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszyć się nieposzlakowana opinią.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
- wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku: administracja, ekonomia,
- przy wykształceniu średnim preferowana kontynuacja studiów na kierunku ekonomicznym lub administracyjnym,
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
- znajomość przepisów z zakresu ustawy Prawo Oświatowe oraz ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie konkursów dla przedszkoli spełniających warunki do przyznania dotacji przedszkolnej w wysokości 100% podstawowej kwoty dotacji.
- Organizacja dowozu uczniów do szkół gminnych oraz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych.
- Udział w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów edukacyjnych dofinansowanych z budżetu państwa i środków funduszy międzynarodowych, w tym UE.
- Udział w realizowaniu i koordynowaniu projektów i programów edukacyjnych, zdrowotnych i profilaktycznych, w tym we współpracy z GOPS oraz szkołami i placówkami oświatowymi.
- Udział w okresowej inwentaryzacji aktywów i pasywów jednostki własnej i jednostek obsługiwanych.
- Obsługa komisji ds. Nagród Edukacyjnych Wójta Gminy Michałowice dla uzdolnionej młodzieży,
- Tworzenie i realizowanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w tym rejestru zamówień publicznych.
- Prowadzenie rejestru umów oraz prowadzenie rejestru faktur COE do zamówień publicznych.
- Kontrola spełniania obowiązku nauki przez młodzież zamieszkałą na terenie gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z egzekucją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki.
- Rozliczanie umów na dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych.
- Udział w kontroli dotacji przedszkolnych.
- Udzielanie informacji publicznej.
- Opracowywanie informacji i aktualizowanie kart spraw prowadzonych przez siebie i ich publikacja jeśli dotyczy.
- Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w COE.
- Tworzenie analiz, sprawozdań, zestawień w oparciu o posiadane dane.
- Organizacja zakupów wyposażenia i artykułów biurowych dla COE.
- Opracowywanie projektów uchwał Rady Gminy Michałowice, zarządzeń Wójta Gminy Michałowice, zarządzeń Dyrektora COE, dotyczących realizowania własnych zadań.
- Wykonywanie innych poleceń dyrektora COE nieobjętych niniejszym zakresem a pozostających w związku z zatrudnieniem.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony do 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
- wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami),
- stanowisko: referent
- miejsce pracy: Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach
- siedziba pracodawcy: Plac J. Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice
- wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę
w zależności od posiadanego stażu pracy, ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz.1960) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Centrum Obsługi Edukacji
w Michałowicach, Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- mile widziane oferty osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, jednakże stopień niepełnosprawności nie może stanowić przeszkody w realizacji obowiązków służbowych. Wymagana jest całodzienna praca przed monitorem LCD, obsługa urządzeń biurowych. Budynek jest przystosowany architektonicznie do funkcjonowania osób niepełnosprawnych ruchowo.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys ( CV) zawierający adres e-mail,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy, a jeżeli stosunek pracy trwa nadal- zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
- kserokopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub decyzji o przyznaniu renty (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku) – jeśli dotyczy.
- CV powinno być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez dyrektora Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- pocztą na adres korespondencyjny Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice – z dopiskiem: „Nabór nr 1/2023 na stanowisko ds. administracyjno-finansowych”,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej (skany dokumentów) na adres:oswiata@michalowice.malopolska.pl
- na dziennik podawczy Centrum Obsługi Edukacji -Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice II piętro pok.24
Oferty należy składać w terminie do 18 sierpnia 2023 roku. Decyduje data wpływu do Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany w dokumentach adres e-mailowy.
Dowód tożsamości należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej https://bip.malopolska.pl/coemichalowice oraz na tablicy informacyjnej Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach, Pl. J. Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice.