NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH

DYREKTOR CENTRUM OBSŁUGI EDUKACJI W MICHAŁOWICACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH
(NR REF. 3/2020)
Wymagania niezbędne (formalne):
Osoba ubiegająca się o stanowisko winna spełniać niezbędne wymagania, konieczne do podjęcia pracy na tym stanowisku:
- posiadać obywatelstwo polskie,
- mieć pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- posiadać wykształcenie wyższe, albo co najmniej średnie oraz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- nie być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszyć się nieposzlakowana opinią.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
- wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku : administracja, ekonomia
- przy wykształceniu średnim preferowana kontynuacja studiów na kierunku ekonomicznym lub administracyjnym,
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej,
- znajomość Biuletynu Informacji Publicznej
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy Kodeks administracyjny,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego oraz ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- prowadzenie rejestru form dofinansowania dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli,
- opracowywanie rocznej informacji o stanie realizacji zadań oświatowych,
- udział w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów edukacyjnych dofinansowanych z budżetu państwa i środków funduszy międzynarodowych, w tym UE,
- udział w realizowaniu i koordynowaniu projektów i programów edukacyjnych, zdrowotnych, i profilaktycznych, w tym we współpracy z GOPS oraz szkołami i placówkami oświatowymi
- prowadzenie strony internetowej Centrum Obsługi Edukacji- monitorowanie, uzupełnianie i aktualizacja,
- obsługa strony BIP Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach,
- koordynowanie spraw związanych z dostępnością informatyczną i architektoniczną jednostki dla osób z niepełnosprawnościami,
- prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych, współpraca z gminnym inspektorem danych osobowych oraz dyrektorami szkół,
- prowadzenie Kancelarii COE, w tym obsługa elektronicznego rejestru dokumentów w programie Proton,
- aktualizowanie instrukcji kancelaryjnej COE,
- udzielanie informacji publicznej,
- prowadzenie rejestrów umów, zarządzeń, zamówień publicznych,
- gromadzenie zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy,
- tworzenie analiz , sprawozdań, zestawień w oparciu o przedstawione dane,
- techniczne przygotowanie tekstów zarządzeń Wójta Gminy, uchwał Rady Gminy oraz przekazanie ich do publikacji,
- rozliczanie kosztów przesyłek pocztowych.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony do 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
- wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami),
- miejsce pracy: Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach
- siedziba pracodawcy: Plac J. Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice
- wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy, ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz.1282) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach, Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- mile widziane oferty osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, jednakże stopień niepełnosprawności nie może stanowić przeszkody w realizacji obowiązków służbowych. Wymagana jest całodzienna praca przed monitorem LCD, obsługa urządzeń biurowych. Budynek jest przystosowany architektonicznie do funkcjonowania osób niepełnosprawnych ruchowo.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys ( CV) zawierający adres e-mail,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy, a jeżeli stosunek pracy trwa nadal- zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
- kserokopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub decyzji o przyznaniu renty (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku) – jeśli dotyczy.
- CV powinno być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez dyrektora Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- pocztą na adres korespondencyjny Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice – z dopiskiem: „Nabór nr 3/2020 na stanowisko ds. administracyjnych”,
- do urny znajdującej się przed wejściem do Urzędu Gminy Michałowice ,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej (skany dokumentów) na adres: oswiata@michalowice.malopolska.pl
Oferty należy składać w terminie do 24 lipca 2020 roku. Decyduje data wpływu do Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany w dokumentach adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów oraz dowód tożsamości należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej https://bip.malopolska.pl/coemichalowice oraz na tablicy informacyjnej Centrum Obsługi Edukacji w Michałowicach, Pl. J. Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice.